tisdag, augusti 31, 2010

Tio bästa från #svtut med Göran Hägglund

Ikväll var det Göran Hägglunds tur att frågas ut i SVT och här kommer min sammanställning av det bästa från #svtut. Jag håller inte alltid med allt som Göran och hans parti står för - men han gjorde ett bra jobb. Caroline har också en lista.

SDopping Jekkyll och Hyde, rimmas på Pride - det rimmet gillade jag!

anders_e "Hundar, sprit och homosexuella" skulle kunna vara en bra valcopy.

lenaforsman Jag tittade inte, jag var där . Hägglund ang bröllopet.

alexvoronov Hägglund har färgmatchat slipsen till studion. Inte fel.

jacobchr Inte ens Hägglund själv twittrar i kväll. Svagt! :-)

oscarjustesen "Jag tycker om sill, men jag tycker inte det ska vara obligatoriskt med sill". Lysande av @goranhagglund

kjellberg Hägglund är betydligt skarpare när hans eget område diskuteras. Klar och tydlig i vårdfrågorna

FrHaJo Hägglund ställer sig upp för vårdföretagen. Kurage!!!

Desireekd Vård av privata. Måste ju få gå med vinst. Att investera i vissa apparater kostar miljoner.

UlfBjereld Bensinskattelöftet inför förra valet var inte KD:s bästa stund i livet.

Inga kommentarer: