tisdag, september 14, 2010

Topp 10 från #tv4val med Alliansens partiledare

Ikväll var det dags för TV4 att fråga ut partiledarna i Alliansen. Även under denna sändning följde jag uppdateringar via twitter och nedan hittar du min topp tio från #tv4val. Sammanfattningsvis gav de fyra partiledarna bra svar på frågorna som ställdes och briljerade stundtals. Jan röt till. Det märks verkligen att de trivs. De visar också opionsundersökningarna. Sverige behöver en stark majoritetsregering. Alliansen är alternativet.
  1. JohanIngero Malou von Sivers behöver en munkavle, Jenny Östergren en hjärna och Peter Jihde lugnande medel.

  2. jasenkos när SD imorgon får ännu högre siffror kommer TV4 att fråga sig "varför?"

  3. KureKureMartin Hägglund försöker hålla god min efter att blivit avspisad av Björklund i en homoerotiskt stund

  4. johannesf Börjar bli smått psykotisk framför #TV4val, fick för mig att Peter Jihde är statsminister, i nöjesdiktaturen Sverige.

  5. MatsEngstrom TV4 måste redovisa metoden bakom sin så kallade undersökning om integration

  6. Gustafsson_GBG: snälla kontrollrummet kan ni be Peter sluta pilla på mic:en

  7. cjlinde Jag älskar Alliansen! Så sköna... avslappnade med humor. Och samtidigt en riktigt bra politik för hela Sverige!

  8. U_Kristofferson Jan Björklund verkar vara lite arg på Jenny Östergren. Förstår inte varför

  9. Johannesedmark Jag kan liksom inte släppa det, SvT hade Axels jobbdator och Twitter. TV4 har dyr megaskärm och en app som inte en jävel begriper

  10. adamcwejman Björklund tydlig med varför förändringen av sjukförsäkringen var/är nödvändi.
GP, AB, Svd, EX, EX2,

Inga kommentarer: