fredag, november 16, 2007

Förkylning...

Senaste dagarna har jag haft fullt upp, samtidigt som jag har gått och vart förkyld. Vi män blir fruktansvärt gnälliga och ynkliga. Jag tror att min manliga sambo har helt rätt i när han säger; ”Man hinner inte tycka synd om dig, för det har du redan tjatat om i timmar”. Något ligger det väl i det.

Morgonen har ägnats åt städning och bakning, borde träna också, känns som kroppen är redo igen efter förkylningen. Egentligen borde allt mitt fokus ligga på mina studier, ska börja skriva uppsats snart och jag har inte riktigt bestämt mig än om vad jag ska skriva om. Måste fundera lite till, men tror att det blir på temat; fotboll, kvinnor och media.

För övrigt hörde en läsare av sig till min mail idag, vilket gjorde mig väldigt glad. Jag har inte skrivit något om detta än på bloggen, men jag har kandiderat till ordförande för Liberala Studenter på nationellnivå och imorgon presenterar valberedningen sitt förslag. Det känns spänanndeJ

Inga kommentarer: