tisdag, augusti 01, 2006

Semester och sådant där

Har vart borta i två långa veckor och haft välbehövlig semester på framsidan. Västkusten och Grundsund för hela slanten tillsammans med min pojkvän och massa sol. Nu är jag dock tillbaks i exil i den kungliga huvudstaden med allt vad det innebär... Skönt nog är fortfarande många på semester.

Under semestern så hjälpte jag till att städa offentliga toaletter i Grundsund. Jag har aldrig någonsin vart med och något liknande. Varför kan inte badjävlar och andra lära sig att kissa i toaletten och inte utanför? Jag har haft en del jobb, men har aldrig någonsin vart med om att ”besökarna” har lagt sig i så mycket.

”Du byter väl toapapper också?” Det var inte en person som frågade det och vad svara man på bet? Nej vi byter bara på tisdagar. Suck.

I veckan kommer de nog bli mycket HBT och Pride här på bloggen.

Senare ikväll ska jag inte skansen för första gången och se på Allsången. Spännande.

Inga kommentarer: