onsdag, augusti 02, 2006

Allsång och radiodebatt

Allsång är helt klart bäst i teve. Men jag och min pv fick grymt bra platser framme vid scenen på Skansen tillsammans med alla tonårstjejer som skrek i solen igår. Uppvuxen med Killinggänget och Robert Gustavsson bröt jag ut i ett rejält flabb, när han dök upp på scenen och sjön "ta av dig kjolen" tillsammans med Lill Lindfors. Förutom mig själv var det säkert en 18 000 personer till bland annat justitieministern Bodström som säkert fick tillfälle att diskutera hur Sverige kommer reformeras och städas om efter den 17 september med inredningsErnst med en tyskklingande efternamn som börjar på K (ni vet vem...). För övrigt lyste hovmarskalk Tarras upp Solliden och är ibland mer kunglig än vad kungen själv är.

--

Morgonen började jag dock med att lyssna på Fredrik Malm i studio 1 i P1. Fredrik diskuterade med främlingsfientliga Sverigedemokraterna och visade lyssnarna partiets verkliga ansikte och sågade deras vice ordförande fullständigt. Jag är av åsikten att man ska ta debatten (med alla...) och det var ju något som han gjorde och det väldigt bra. Lyssna gärna här.

Inga kommentarer: