onsdag, mars 05, 2008

Heja Clinton

Inatt kunde jag inte sitta uppe och följa några amerikanska tv-sändningar, även om jag ville då jag har gått och skaffat mig nytt jobb som politisk sekreterare för Folkpartiet Liberalerna på kommunstyrelsen i Göteborg. Så det är inte bara heja Clinton som inatt vann både i Ohio och i Texas utan även mig. Har bara på några dagar lyckats vända på dygnet, så nu är jag riktigt tidigt uppe på morgonen. Undrar när det hände senast.

För övrigt var jag på mitt första kommunstyrelsemöte idag, ingen vidare politisk dialog idag - men det lär komma på nästa möte. KS-salen skulle jag vilja ha som mitt vardagsrum. Ska inte klaga över att jag har fått ett bra och vackert kontor, men jag är inte van att solen lyser på mig så starkt på förmiddagen. Tänk att solen även kan lysa här i Göteborg.

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Grattis jättemycket med nytt jobb!:-D *kram!*