torsdag, mars 13, 2008

Debatt i SVT

Ligger i sängen och kollar på Debatt på SVT. Sista gången för Stina som programledare som tydligen följer min guru Maria A:S inlägg i SVD häromdagen, då hon tyckte att debatt skulle debattera debatt.

Just nu diskuteras mode, bloggar och shopping. Bland gästerna finns en tjej, Isabella, som för mig är helt okänd, men hon tjänar tydligen massa pengar på sin blogg och enorma besökssiffror (själv har jag runt 250 i veckan...), roligt för henne – bara jobba på!

Bäst i debatten var Federly som försvarade den fria handeln och dess vinster. Vad Monica Green (s) gör där kan man undra…

Jag börjar mer eller mindre varje morgon med att öppna Abrahamssons tidning för att läsa hennes ord, för att veta vad jag ska tycka under dagen. Hon är alltid klockren. För övrigt kallar Sivert Öholm Maria för konservativ, nähä. Bättre analys gjorde nog ingen under programmet.

Inga kommentarer: