lördag, januari 19, 2008

Missbruk av sport?

Börjar mitt sportintresse ta över livet? Just nu känns det så, varje helg bänkar jag mig tidigt (idag dock senare, 10.45) på morgonen och följer Vinterstudions sändningar.

Först damernas Super G därefter damernas skidskytte och en ny pallplats för Sverige och första för ACO denna säsong. Där i mellan hinner man byta över till 4Sport för att följa Byggmark och se han sluta två, för att sedan slå över till SVT igen för att se lite snowboard, uppdatera bloggen, sätta på kaffe.

Allt för att sedan börja ladda upp inför herrarnas masstart i skidskytte med Ferry i toppform, då det stora dilemmat dyker upp att Sveriges tredje match i handbolls EM startar samtidigt. Jag får nog zappa lite. Suck.

Avslutningsvis kan jag konstatera att jag träffar André Pops oftare på helgerna än min pojkvän samt meddela att jag även har mailat Vinterstudion om råd...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju helt klockrent!!! Vsr glad över att du iaf är beroende av ngt som inte skadar kroppen ;)

Pär Gustafsson sa...

Indirekt skadar det kroppen, jag hinner inte träna själv. Men det är planerat att jag ska ut och springa senare idag...