onsdag, augusti 29, 2007

Värsta som finns...

...är nog att komma fyra i ett mästerskap. Igår slutade Lysekils stolthet Musse på fjärde plats i finalen på 3000 meter hinder – han blev bäst i världen utanför Kenya. Hur kul är det? När finalen gick lämnade jag mitt förmöte inför Utbildningsnämnden och lyssnade på Radiosporten, då kunde jag inte svära lika mycket som jag sedermera gjorde i eftermiddags tillsammans med mina morföräldrar när både Stefan Holm och Susanna Kallur slutade fyra i höjdhoppet respektive 100 meter häck på VM i Osaka. Nä, att komma fyra som Nylander så många gånger gjort är nog de värsta som finns. När Susanna grät i den mixade zonen tillsammans med SVT grät jag också. Men ni ger igen i Peking!

Uppdatering (20:18): Nu visade det sig även att Perry som vann på 100 meter häck var inne och sprang på Kallurs bana och störde lite. Sveriges protest kom in 15 min för sent..., har precis stängt av teven (Studio Sumo i Svt). Nu blir jag ännu argare. ''*Q**** (fult ord)

Inga kommentarer: