torsdag, december 15, 2005

Bokföring

Senaste dagarna har jag ägnat mig åt bokföring, kanske inte det allra roligaste som finns – men det tar tid och är ball när allt stämmer. Jag har fortfarande mycket kvar, det mesta måste vara klart innan jag gå på semester på fredag, första långa semestern på år och dar. På fredag ska jag äta både mitt tredje och fjärde julbord på samma dag, sen ska allt toppas med ett 22+ års kalas, undrar hur många kilon jag kommer att gå upp? Men semestern får väl ägnas åt just träning och införskaffande av hårda och mjuka paket till familjen.

Imorgon ska ni även passa på att läsa GT. Jag svarar på en artikel som ni kan läsa här.

2 kommentarer:

Elizabeth sa...

Gissa hvem som nu har tagit semester??? hahah... finally:D ska bli jätte godt:D:D:D

Pär Gustafsson sa...

Jag går på semester efter vår julfest ikväll:) Ska bli så skönt.