söndag, september 11, 2005

Hæng med till Norge...

Sen i onsdags har jag vart i Oslo och kampanjat før Fps systerparti Venstre, kænns lite konstigt att jag jobbar før vænstern... Men dom ær liberala och bra. Lite bonniga kanske, men så trevliga och jag hoppas verkligen att det går bra før dom i valet på måndag. Just nu ser dte bra ut, partiledardebatterna ær øver och nu ær det upp till folket - jag tror att dte går vægen.

Hær i Norge ær jag med och driver kampanjen www.raddanorge.nu, besøk gærna hemsidan (dær jag bloggar mycket), och hjælp oss i kampen att rædda norge, från den rød-grøna røran som har førstørt Sverige, senaste tio åren. Vår kampanj har uppmærksamats i tidningar, tv och radio.... :)

Ha det, och jag återkommer!

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Tusen takk for all god hjelp!

Dere var fantastiske!

Kram fra Elizabeth