måndag, augusti 22, 2011

Förlovning... #ftw

I år avslutade jag min sommarsemester med 13 dagar i ett soligt, varmt och svettigt Spanien tillsammans med vänner och sambo i den Söderbergska villan. Det blev mycket bad, böcker, sol, spel (gick inte så bra...) och god mat i trevlig sällskap. Sent på kvällen den 12 augusti passade jag och Roberth på att berätta för våra vänner att vi skulle förlova oss. I ringarna står det den 13:e - men eftersom vi suttit och väntat (och planerat...) på att få på våra vackra silverringar i veckor smygstartade vi vår förlovning några timmar innan. Det hela gjordes på en sandstrand i Playa flamenca med månen och medelhavet som inramning. Det hela kunde inte bli så mycket bättre och hur jag känner mig kan ni säkert räkna ut själva - lyckligare har jag aldrig varit.

Inga kommentarer: