måndag, oktober 15, 2007

Oj...det har hänt en del!

Har vart borta ett tag. Men jag har haft fullt upp den senaste tiden. I fredags natt kom jag hem efter en fullständigt lysande reda tillsammans med Liberala Studenter i Vitryssland och Ukraina. Tack till min kusin, som hämtade upp mig på Landvetter mitt i natten.

Dagen därpå arrangerade jag fest tillsammans med Stefan och Anna. Fast så mycket arrangemang från min sida var det dock inte, eftersom jag var bortrest, köpte de två in allt som skulle finnas tillgängligt på festen både i fast och lös form. Ett stort tack till mina goa vänner Stefan och Anna!

Själv fixade jag till dansgolvet, lösögonfransar och musiken. Det var min uppgift. Vill du se bilder från festen ska du kolla in Stefans hemsida. Där finns bilder man vill se och några som är mindre roliga att minnas. Skämt och sido, en mycket trevlig kväll som även bidrog till en hel del skvaller.
Det ska jag inte återkomma till i detta forum, men dock med berörda parter. Längtar redan till nästa fest...

Däremot återkommer jag till Vitryssland och Ukraina. När jag har vart borta har jag även fått två debattartiklar publicerade. En om studentekonomi och en om Liberala Studenters framtid.
De två kan läsas på min hemsida på folkpartiet.se/gustafsson.

Inga kommentarer: