onsdag, augusti 11, 2010

Springer för valseger

I våras hade jag ambitionen att springa 50 mil innan valdagen. Dels för att komma i form och tappa de kilo som jag lagt på min under mandatperioden och dels för att vara redo för det vad som jag så dumt antog. För när jag var på väg till FP:s årliga Lundsbrunnskonferens i slutet av januari sa jag nämligen att kommer jag in i riksdagen så ska jag ta mig till fots från Göteborg till Stockholm. Sträckan dit är 50 mil. Hitintills har det bara blivit drygt 10 mil. Jag har alltså 40 kvar. Men jag försöker så gott jag kan. Har hjälp av flera underbara apps på min Iphone.

I måndags var jag ute och sprang för valseger och en plats i riksdagen runt Härlanda tjärn. Vill du följa med är det bara hojta till kan behöva lite stöd både nu och på valdagen. Ska du rösta på FP i Göteborg får du gärna kryssa nummer 5.

Inga kommentarer: